Red rose.

6.9.14







Sweatshirt - Blackfive
Sandals - Blackfive
Bag - Blackfive
Ring set - Blackfive
Today I woke SMS with the text that I got the parcel. But for me it's just a joy ahah. Thank online store Blackfive for quality and stylish things. You probably already knew why I has named post red rose. This black sweatshirt with roses just inspired me. Very often I wear something very simple, but then I wanted these reds. What can I say about my sandals - they are lovely and soft and very stylish. You can wear them with anything and everything will look better. 2 years ago I wore a red bag, and was very happy with it, but then I gave her. And then decided to replace it with a new one. This red with gold rivets bag will give your look chic. I know that stuff is not central to a person's life, but they also make up our lives. So why not decorate it?
Сегодня меня разбудила смс с текстом, что мне пришла посылка. Но для меня это только радость ахах. Спасибо онлайн магазину Blackfive за качественные и стильные вещи. Вы уже наверняка поняли почему я назвала пост красная роза. Этот черный свитшот с розами просто вдохновил меня. Очень часто я ношу что то совсем простое, но тут мне захотелось этих красных оттенков. Что могу сказать про мои сандали - они прекрасные, мягкие и очень стильные. Ты можешь одеть их с чем угодно и все будет смотреться лучше. Года 2 назад я носила красную сумку и была очень довольна ей, но потом я ее подарила. И вот решила заменить ее на новую. Эта красная с золотыми заклепками сумка придаст твоему луку.. шикарность. Я знаю, что вещи это не главное в жизни человека, но из них так же состоит наша жизнь. Так почему бы не украсить ее?

You Might Also Like

1 коммент.

Popular Posts

Like us on Facebook

Featured post

Botanical Garden Kiev.

Dress - Zaful Boots - Zaful Сегодня прекрасное солнечное утро. У меня отличное настроение. На завтрак я ела торт с ч...

Instagram