Contemporary lady.

17.12.15


Dress - Choies
Tights - Trendy Legs
Hat - Choies
Boots - Lost Ink

Hi guys! Today was a beautiful sunny weather. Accordingly, a good mood and do wear something new and interesting. I think I often experiment with clothes. I think it's cool, always unusual.
Today my spare gray dress, hat and tights pattern. All this I added the Heels under the patent leather. Yes, I agree that this is not an everyday image. And that is quite difficult to wear a hat with a windy winter weather. But today was just the day with good weather. This is a stylish gray dress fit any shape and height. Feel free to bring in your wardrobe what that dress.
Привет ребята! Сегодня была прекрасная солнечная погода. Соответственно хорошее настроение творить и одевать что то новое и интересное. Мне кажется я часто экспериментирую с одеждой. Думаю это круто, всегда необычно. 
Сегодня на мне серое свободное платье, шляпа и колготки в узор. Все это я дополнила ботинками на каблуках под лакированную кожу. Да, я согласна, что это не каждодневный образ. И, что шляпу сложновато носить с ветреной зимней погодой. Но сегодня был как раз тот день с отличной погодой. Это стильное серое платье подойдет на любую фигуру и рост. Не стесняйтесь вносить в свой гардероб какие то платья.

You Might Also Like

3 коммент.

  1. Nice:) xx
    Bianka
    http://ruhamania.blogspot.hu/

    ReplyDelete
  2. Cool leggings and nice coat :)

    BLOG M&MFASHIONBITES : http://mmfashionbites.blogspot.gr/
    Maria V.

    ReplyDelete

Popular Posts

Like us on Facebook

Featured post

Botanical Garden Kiev.

Dress - Zaful Boots - Zaful Сегодня прекрасное солнечное утро. У меня отличное настроение. На завтрак я ела торт с ч...

Instagram