Denim Shirt with Mesh Insert.

by - 1.4.17

Shirt - Poppy Lovers
Sunglasses - Asos
Сегодня я выбрала джинсовую рубашку и классические брюки. Для того, чтобы мой образ был легким я обула кеды. Мне кажется кеды конверс актуальны всегда и везде. Я купила их в стоке и очень дешево. Мне очень повезло. Ааа еще эти очки они идеальные. Если будет возможность закажу еще такой формы но другого цвета. Те, которые я видела были слишком дорогие. В Украине так тепло и можно носить легкую одежду и гулять долгими теплыми вечерами. Кстати, я очень рада, что вы оставляете комментарии.
Today I chose a denim shirt and classic trousers. To my way was easy, I shod shoes. I think Converse sneakers relevant always and everywhere. I bought them in stock and very cheap. I was very lucky. AAA has these glasses are ideal. If I can order another such form but of a different color. The ones I saw were too expensive. In Ukraine it is so warm and you can wear light clothes and walk long warm evenings. By the way, I'm very glad that you leave comments.

You May Also Like

2 коммент.