Social icons

SUMMER OUTFIT 2017 / Мое новое видео

27.8.17
Necklace - Fashionmia
Top - New Look
Shirt - H&M
Pants - Second hand
Sneakers - Converse
Дождливый воскресный вечер и я наконец-то пишу этот пост. Я раньше снимала несколько видео, но потом вдохновения и возможности не было. А сейчас, когда есть на что снимать, я решила попробовать снова. Мне достаточно сложно дается снимать видео ролики. Но в этот раз я была в хорошем настроении и мы быстро все отсняли. Планирую продолжать эту деятельность. Посмотрим...
Кстати, на счет этого образа, то он совсем обычный. Я не планировала снимать видео с этим аутфитом. Так, что не судите строго! 
A rainy Sunday evening and I'm finally writing this post. I used to shoot a few videos, but then there was no inspiration and no opportunity. And now, when there is something to shoot, I decided to try again. It's quite difficult for me to shoot video clips. But this time I was in a good mood and we quickly all filmed. I plan to continue this activity. Let's see ...
By the way, at the expense of this image, it is quite ordinary. I did not plan to shoot a video with this outfit. So, do not judge strictly!

Post a Comment

Kristina Magdalina. Powered by Blogger.